Mesajım neden onaylanmadı? | Zet.com

Mesajım neden onaylanmadı?

Alışverişinin güvenli gerçekleşebilmesi için butiğin irtibat bilgilerini alışveriş öncesinde alıcılara iletmiyoruz. Müşterinin ve satıcının korunması için bazı sebeplerden dolayı mesajın onaylanmayabilir.


İletilmeme sebepleri;

İletişim bilgilerinin paylaşılması: Müşterinin ve satıcının güvenliği için iletişim bilgisi yer alan mesajlar onaylanmaz. Telefon numarası, eposta, adres, web adresi vb bilgi paylaşımı. Onaylanmayan mesajınızı iletişim bilgisi yer almadan tekrar gönderebilirsiniz.

Kötü içerik: Müşteri ile satıcı arasında geçebilecek kötü içerikli mesajlar onaylanmaz. Hakaret, küfür, aşağılayıcı söz içeren mesajlar müşteri ve satıcıya ulaşmaz.

Farklı satış kanallarına yönlendirme: Havale/EFT, kapıda ödeme ve Zet haricindeki farklı satış kanalına yönlendirilen mesajlar onaylanmaz.